
Cum menții desktop-ul „curat” și fișierele în ordine
Pe principiul ce nu te ajută îți stă în cale, la fel fișierele pe care probabil nu le mai folosești și au rămas pe desktop te împiedică să le găsești rapid pe cele care îți trebuie.
Pe principiul ce nu te ajută îți stă în cale, la fel fișierele pe care probabil nu le mai folosești și au rămas pe desktop te împiedică să le găsești rapid pe cele care îți trebuie.
Dacă folosești mai multe servicii ce au fiecare calendar propriu, este dificil să ții pasul cu toate evenimentele. Partea bună este că unele dintre aceste servicii îți permit exportarea/importarea evenimentelor, astfel încât să le poți centraliza.
Fişierele batch (batch files) reprezintă seturi de comenzi MS - DOS care sunt executate succesiv, grupate în fişiere cu extensia .bat, cu un rol important în reducerea timpului consumat de task-urile repetitive.
Acestea se comportă precum un fişier .exe care atunci când este deschis execută comenzile indicate în liniile de cod.
In acest articol va voi prezenta cateva sfaturi pentru a va organiza eficient si sa va utilizati timpul intr-in mod productiv. Urmati doar acele sfaturi care se potrivesc cu stilul dumneavoastra de lucru, fara sa exagerati, pentru ca daca irositi prea mult timp cu organizarea, cadeti in extrema cealalta si iar nu e bine.
Nu promit să prezint cele mai bune aplicații de tip calendar, dar voi discuta puțin despre ceea ce am folosit eu până acum: Rainlendar, Mozilla Sunbird, addonul Lightning pentru Mozilla Thunderbird și arhicunoscutul Google Calendar.
Search Everything este o unealtă simplă și eficientă pentru căutarea fișierelor și directoarelor pe hard disk dar și de pe alte dispozitive de memorie conectate la calculator în momentul căutării. Pe langă faptul că ocupă foarte puțin spațiu pe hard disk și memprie RAM, indexează uimitor de repede tot conținutul dispozitivelor de stocare (pentru 1 milion de fisiere e nevoie doar de 1 minut, conform spuselor autorilor) și oferă rezultate pentru căutari aproape instantaneu.