Fiind utilizator de Wildfire și fan al brandului HTC, am fost plăcut surprins să aflu că aceștia lansează o nouă strategie de marketing “Recomandat de”. Practic cei de la HTC intenționează să folosească în reclamele pe care le realizează numai utilizatori reali, care folosesc telefoanele HTC pentru demonstratii veridice de produse. Mi se pare o idee bună, și sunt curios ce rezultate se vor obține în urma acestei campanii.
Pentru noua campanie creativă, HTC a provocat doi fotografi amatori să realizeze prima ședință foto produsă în timpul unui salt cu parașuta, imaginile fiind surprinse cu ajutorul unui telefon. Creată pentru lansarea noii serii HTC One™, campania globală va rula în 40 de ţări, iar protagoniștii acesteia sunt doi fani HTC pasionaţi de fotografie.
Neavând experienţă în realizarea de fotografii pentru reclame sau în sky-diving, cei doi au acceptat provocarea de a capta imagini specifice unei ședințe foto de modă la o calitate superioară în timp ce se aflau în cădere liberă, la o viteză de 200 km/h. Această campanie unică le-a oferit celor doi o experienţă personală de neuitat, dar a creat şi o demonstraţie reală de produs.