Total Organizer – Reminder, Agenda, Organizator

Daca aveti de facut multe lucruri si vreti sa existe ceva care sa va aminteasca din cand in cand ce si cum, ba ca e ziua cuiva, ori ca aveti o intalnire importanta, cred ca Total Organizer e in regula pentru treaba asta.

Informatiile pot fi grupate pe cateva categorii: generale (general), planificate (schedule), de facut (to do), notite (notes) si date de contact (contacts). De asemenea va puteti organiza informatiile grupandu-le si in directoare si subdrectoare.

Fereastra de reminder e simpluta si ce mi-a placut in mod deosebit ca putem specifica cu precizie cand dorim afisarea urmatoare a acesteia (peste cateva minute, ore, zile..). Acestea fiind zise, daca aveti nevoie de o aplicatie pentru organizarea datelor personale, eu consider ca Total Organizer e o alegere inspirata.
Trimite articolul și prietenilor tăi!
Confidențialitate

Acest site folosește cookie-uri pentru a-ți putea oferi cea mai bună experiență posibilă când îl vizitezi. Informațiile de tip cookie sunt stocate în navigatorul tău de Internet și sunt utile pentru memorarea preferințelor tale, iar atunci când revii pe site-ul nostru nu e nevoie să le introduci din nou. De asemenea, informațiile cookie ne ajută să observăm ce pagini din site sunt vizitate cel mai des și sunt considerate utile de către utilizatorii noștri.

Poți schimba setările cookie-urilor din meniul din stânga al aceste ferestre.